jueves, 1 de octubre de 2015

El meu racó

EL MEU LLOC PREFERIT DE LA CIUTAT:

El meu lloc preferit es la rambla.



La rambla és el meu lloc preferit, sobretot per les nits quan estan totes les llums i hi ha mes poca gent.
La rambla és molt llarga arriba des de el balcó mediterrani fins a Joan xxiii. 
Tots els Dimarts, Dijous i Divendres hi han botigues per tota la rambla nova. Venen de tot , 
des de roba i menjar fins a ninots per als mes petits.
El  que més m'agrada es passejar per la nit , per que no hi ha molta gent i s'està tranquil.
Sempre a l'hora del pati vaig per la rambla passejant amb els amics per que es molt tranquil.
I també passejo amb la meva família fins al balcó mediterrani per mirar roba a les botigues de la rambla.
A vegades hi fan feries, per exemple fa una setmana van fer una feria amb botiges on venien pa , oli
i estris per a nens i per a majors. També cada any fan una feria medieval per a nens on venen menjar
i joguines.













No hay comentarios:

Publicar un comentario