viernes, 20 de noviembre de 2015

TOP 7 BANDES PREFERIDES

aquest top es molt subjectiu, hi ha tot tipus de musica que  escolto , pero sol puc posar 7 bandes.


7. Sepultura:  aquesta banda no es per tothom, vull dir que , no tot el món escolta aquesta musica, ja que és Thrash metal. Aquesta banda la vaig coneixer fa  molt de temps, quan era petit estava amb el meu pare i la meva germana i a la televisió sortia una cançó que es deia propaganda , de Sepultura, i desde aquest moment em va agradar, la banda sol m'ha agrada els primers albums, ja que, el cantant i guitarrista Max Cavalera es va anar de la banda i ja no és com abants,












6.Nirvana: Aquesta banda ja segur que la coneixes, es una  banda clàssica del grunch.
aquesta banda ja no existeix, es van separar en el 1994 després de la mort del cantant i guitarrista Kurt Cobain. la banda la escolto desde fa uns anys. penso que la cançó Smells like teen spirit és un clàssic i teniu que escoltar-la.




5. Tool: Aquesta banda la vaig descobrir relativament poc aixi que no tinc molta informació.
Però puc assegurar que es un dels millors grups de rock d'aquest segle, escoltar qualsevol cançó seva és una experiència gratificant.
També vull mencionar les seves maravilloses lletres com las de parabola/parabol, o la de sober.






4. Megadeth - Metallica: En aquesta posició poso a dos grans grups del thrash. I es que es imposible saber quin dels dos és el millor. Es  gracios per que el cantant de megadeth va ser guitarrista de metallica. Per un costat tenim a metallica, pesat i potent, i per l'altre megadeth , que és rapid i potent
amb uns riffs que no podria superar ni el millor compositor de rock.








3. Green Day: aquesta posició és més personal , ja  que la conec des de  que sóc petit,
Green day es la primera banda que vaig escoltar de rock o punk, per aixo m'agrada tant.
avui en dia  no son tant bons com en els 90 però a mi m'hagraden  igualment, jo recomano american idiot i Dookie.
































 2. System of a down: I aquí arribem al millor grup d'Armenia i dels millors del món. System of a down no té el millor guitarrista, no té el millor cantant, tampoc té el millor baix ni la millor bateria, però tots junts són els millors.
Van crear un dels millors records de la musica dels 2000, Toxicity.
Aquest grup és molt peculiar, se que no li agradarà a tothom però per mi és el millor.
Tots son d'Armenia tots els seus avis i besavis van sufrir el genocidi Armeni.
El que més m'agrada d'aquesta banda son les seves lletres i el seu estil, les seves lletres són critiques a tot, als politics, a la TV, a la societat, al sistema,...
la millor canço que tenen sense cap duda es Chop suey de l'album Toxicity.


Resultado de imagen de faith no more


Volia mencionar una cançó que es diu Metro, és un cover d'un grup que és deia Berlin.
Per mi aquesta cançó és de les millors que té System of a down, pero no es molt conescuda.

https://www.youtube.com/watch?v=j4JGmpnqyHc






1. Faith no more: Aquí arribem a la posició d'or. Faith no more es la millor banda dels 90 per a mi, a part de que fan tot tipus de musica; rock, Metal, Funk , hip hop...
es una  barreja de tots els estils , i per aixó m'ha agrada tant, fa un més van treure un nou album,  es diu Sol invictus, ho recomano.
Aquesta banda va inspirar a tota una generació, gracies al seu single "epic" i el seu album "angel dust".

Resultado de imagen de angel dust

 Resultado de imagen de king for a day fool for a lifetime
 van inspirar a grups com "korn", "incubus", "clutch" i molts més.
Faith no more te els dos millors albums de rock dels ultims 30 anys : "angel dust" i "king for a day ... fool for a lifetime" , van innovar en el rock i la musica en general, amb cançons que et poden fer dormir de tranquilitat com "just a man" , fins a cançons que et poden fer saltar i cantar com "epic" i "last cup of sorrow"  . 
Posare més d'una cançó, ja que, té més d'un estil.




Resultado de imagen de faith no more


Tambe vull mencionar a un gran cantant, Mike patton, per mi  el millor cantant sense duda, el més versatil ja que pot cantar desde opera i funk fins a metal i rock extrem.





No hay comentarios:

Publicar un comentario